a
CEPAT BACA taksukekau.blogspot.com !
Daisypath Anniversary tickers

Sunday, May 20, 2012

SPM saya :O

Salam semua :)
Apa khabar korang hari ni?
OUH! dah lamenye tak update blog , tak ckp sorang2. Well aku dah macam pelik apesal blog ni dah tukar tukar , terbalik2 sane sini :O Tapi atleast web blogger.com ni lebih hebat lah pasal dia update page dia dulu dari aku . HAHAHA! 
Apa nak cakap hari ? Kita cakap tentang result SPM yang keluar hari tu , 22 March .
Well, alhamdulillah DIA berikan aku rezeki  memuaskan hati. Taklah straight a's pun. tapi cukup untuk aku pergi ke arah perubatan, insyaallah .Berkenaan dengan tu, aku tetap cemburu tengok kawan2 yg laen dapat 8a  9a.  Tapi tak pe. 5a+ 1a 1a- dan 2b+ ni cukup untuk aku ucapkan alhamdulillah terima kasih Allah. Tapi serius yang b + tu addmaths and physics > * seperti yang aku SANGAT2 sangka kan. sebab time jawab tu macam ada tak kene je. Nak pikir solution laen , aku dah tak terpikir dah. muntah hijau bagai macam nak terkeluar je :O HAHAH^^ Masa ambil result memang bayyak orang menjerit "WOOOOO!" ""YESSSS!"  mungkin ramai dapat result yang bagus kot. Entah lah tak pulak aku tanye :P ehek ! tapi paling best tengok cambrigde punya level dapat A1 ! gembiranya. cume ralat lah sebab tak dapat MARA scholar ke overseas kan. MARA nak atleast 9a- > :( tapi takpe , Allah knows the best . oke lah bai ! sorry this post tak de nak letak gambar pulak kkan <3