a
CEPAT BACA taksukekau.blogspot.com !
Daisypath Anniversary tickers

Sunday, May 20, 2012

Tarikh KITA

NAk hapdate blog lagiiii !
HAHAHHA! sekarang aku nak cite tentang bende paling aku korang dan semua orang tak percaya.
Cite dia senag , AKU DAH KAHWIN . habes dah cite :P
Eh, tak sebenarnye belum habes lagi. cerite aku mememang pendek2 pasal aku tak reti bebel :( *lepas tu ada hati nak berblogging lah konon. Kuang Kuang Kuang .
Hari tu Januari hari tu , aku dan cik abang pergi kursus kahwin dekat LPPKN , Jalan Raja Laut . Hai, kat sana memang best lah gak. Ustaz semua lawak2 .Ada sorang peguam syarie tu asyik cakap "OMG OMG OUH MY GOD" apelah masalah dia ni ? tak pe ah, penting aku dapat ilmu. hahah^^ Jap korang jgn lah tanya aku "macam mane ijaa ckp dgn parents nak kahwin?" yang tu aku tak boleh nak cakap . sebab aku pun tak tau nak cakap macam mane. Cakap je lah. Ada mulut . KAHKAH.
Pergilah tempat ni kalau nak kahwin nanti. RM80 sorang > Pergi dengan bakal husband nanti bakal husband yg bayar :P*ko ni jahat lah Ijaa !

Bestnyerr ade sijil kursus kahwin dah :D nak kahwin bila2 pon boleh. hee^^
dan pada 11 APRIL 2012 kami pun melangsungkan Majlis Akad Nikah secara sederhana di Masjid Batu 16 Rawang . Berape ratus orang entah datang. Tapi lepas habis tu , lega . Rumah sepah2 semua dah mula boleh kemas kan kan kan . Ramai juga terkejut , tibe aku hantar mesej "Dijemput Tuan/Puan/Cik/Encik hadir ke Majlis Akad Nikah Siti Khadijah binti Fariq Sadzam dan Mohd Nazrin bin Iskandar pada bla bla bla" Semua ternganga sambil bertanye "betul ke? betul ke?" "yelah betul, ape terkejut sangat? bukan aku kahwin dengan bapak hang pun" kihkihkih. Ahah! ni dia gamabr kitorang . sikit sikit sudahlah. nak banyak2 pun buad ape .rahsia rahsia :P







Bestnyer kahwin! peluk2 suami, cium suami, manja2 dengan suami, semua pahala:) namun tanggungjawab yg lebih besar mestilah dipikul sebaiknya. hahah, ayat tak mau bla :P
k salam bai !