CEPAT BACA taksukekau.blogspot.com !

Thursday, December 15, 2011

Kesian

Ceritanye bermula dengan karya ADIK KEMBAR SAYA ni :)

TARAAA!


Comel kan? Aku tak pandai buat mcm ni. Haahaa. yang aku tau tulis report experiment makmal :P *BAJET!
Tak de lah. ni cite boyfren dye ckp jiwang kat gurl dye. tapi bile hujan tak bagi payung pulak :'(
Jadi nasihat kepada kaum hawa, carilah pasangan yang baek2 oke. HAHA, mestilahh dalam byk2 lelaki ada jugak yang baek :) Jagan risau oke :) *mcm nazrin saya :O HAHA
*Aku ni tak suke ckp, tapi bajet nak buad blog :O 
OKE BAI! ^^